Гра «Wolf»
Вовк стоїть якомога далі від зайців. Зайці його
запитують: «What time is it now?». Вовк
відповідає: «It’s 5 o’clock». Зайці роблять 5 стрибків убік вовка, і знову
запитують його час. Так триває поки зайці не опиняться впритул до вовка. Тоді
вовк кричить «IT’S DINNER TIME», і біжить наздоганяти зайців. Для дітей
молодшого віку можна просто спростити гру замінивши фрази, окремими словами
(наприклад: five, dinner).
Гра «Pass the
ball round»
Учитель дає учням два м’ячі. За командою «Pass the ball
round!» учні починають передавати м’ячі по колу: один праворуч від себе, а
другий ліворуч. Всі учні промовляють слова: «Pass the ball round!» Коли
м’ячі зустрінуться, учні з м’ячами виходять на середину кола, підкидають м’ячі
вгору, промовляючи: «Up!Up! Up!». Після цього учні стають на свої місця, і гра
повторюється.
Гра «Їстівне – неїстівне»
Учитель вибірково кидає м’яч учням, які стоять перед ним,
і називає різні слова, як їстівні (слова до теми «Їжа /Food»), так і
неїстівні. Якщо учень ловить м’яч, це означає, що він згоден з’їсти те, що
учитель йому пропонує. Якщо ні – це означає, що він відмовляється. Потім
роль вчителя може виконувати учень.
Гра «Відчуття
ліктя»
Учні стають у коло. Потім повертаються попарно обличчям
один до одного. Це партнери. Коли вчитель або учень промовляє фразу: «Elbow to
elbow», учні мають доторкнутися ліктями один до одного. Далі подаються команди
«head to head», «nose to nose», «ear to ear», «hand to hand», «leg to
leg», «knee to knee», використовуючи назви різних частин тіла.
Гра «Упізнай
слово»
Для цієї гри необхідна кольорова крейда. Учитель у довільному
порядку пише на дошці вивчені слова. Учні читають їх вголос. Потім клас
ділиться на дві команди. Кожна з команд отримує крейду різного кольору. Учитель
називає слово, а перший учень з кожної команди біжить до дошки та обводить
слово. Потім – другий, третій… Виграє команда, яка обведе більшу кількість
слів.
Гра «Boasting
game»
Учні змагаються у кількості рухів, які вони можуть
назвати й продемонструвати. Кожен по черзі показує рух і називає його
англійською, а всі повторюють. Виграє той, хто назве найбільшу кількість
дієслів.
I can jump (стрибає).
I can swim (імітує плавання).
I can run (біжить).
I can dance (танцює).
Гра «Алфавітне дерево»
На дошці
намальовано два дерева. Клас ділиться на дві команди. Вчитель викликає по
одному гравцю з кожної команди і каже назву літери. Учні повинні швидко
написати цю літеру кожен на своєму дереві. Якщо учень помилиться, команда
втрачає бал. Перемагає та команда, гравці якої жодного разу не помилились.
Гра «Саймон каже»
Для гри знадобиться лялька, що виконуватиме роль Саймона. Вчитель пояснює учням:
«Children, look at this man. His name is Simon. And he is a teacher
now. You must obey only his commands. Simon says, «Stand up!» Good! Simon says,
«Hands up!» Good! Sit down! Why did you sit down? Simon did not say, «Sit
down». Remember – Simon is a teacher».
Учні повинні виконувати команди тільки в тому випадку, якщо їй передують слова
«Simon says».
Гра «Переправа»
Дві команди
переходять річку в різних місцях по камінцях, які умовно позначені квадратиками
(по десять для кожної команди). Щоб ступити на камінчик, в квадрат потрібно
вписати слово з певної теми (наприклад, «Будинок, квартира»).
Немає коментарів:
Дописати коментар